Ny frisyr?

Inga problem med hästarna sedan rymningen inte. Igår red jag både Corall och Jojsan och båda gick fint, duktiga damer. Speciellt Corall kände jag mig nöjd med som sänkte sig i traven istället för att springa omkring med huvudet högt uppe, som annars är en klassiker. Knasiga hästar, men gamla travare är litet utöver det vanliga överlag. Jojsan, däremot, visar sällan sådana tecken alls däremot, men så sprang hon aldrig något vidare heller. Istället skulle hon bli mat men köptes upp för slaktpriset av Eva. Så blev en travare en riktigt bra ridhäst istället.

I övrigt fick jag städat till fiskarna igår och hittade den försvunna kampfiskhonan. Hon hade gömt sig i pumpen hon, men var både fet och såg kry ut, så därmed kan jag meddela att inga fiskar gått bort under mina fjorton dagars frånvaro under julen. Men det trodde jag inte heller egentigen, inte så feta som dem är. Det ÄR svårt att svälta ihjäl fiskar, däremot lätt att mata ihjäl dem. Det ni...

Wibban fyllde sitt 26:e år också, så igår kväll drack vi lite drinkar och spelade bowling, vilket var precis lagom trevligt. Väl hemma sedan hade jag tänkt komma i säng vettig tid, eftersom jag, hör och häpna, redan vaknar vid nio på morgonen. Lagom att försöka vidhålla en dygnsrytm då tänkte jag, men sedan fastnade jag i skitsnack med Sel samt spelade Blokus över internet och idag... klev jag upp vid ett. Så.. det var den dygnsrytmen det!

Så till dagens I-landsproblem. Mitt hår börjar bli för långt för att jag ska kunna göra en vettig tuppkam av det, så jag funderar på att snagga mig litet utmed sidorna, kapa en centimeter utmed kammen, sedan bara låta det växa till sommaren. Eventuellt -inte- klippa kammen och låta det växa. Eller ska man behålla tuppkamsfrisyren ett tag till?

             

Hmm... Beslut, beslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0