Uppdateringar

Tidigt uppe innebar en massa dötid som jag spenderat framför datorn, väl medveten om att ingen brukar vara vaken vid sju, utom Sara, som jag hann vinka av innan hon försvann iväg på jakt i Örebrotrakten. När jag låg i sängen låg jag dock och tänkte på alla möjliga scenarion som mina karaktärer kunnat råkat ut för, har råkat ut för och kommer att råka ut för i de rollspel som jag ägnar mina kvällar åt. Något som ledde till att jag tyckte att det var dags för att uppdatera Adanas jävla dagbok.

Nu är det gjort! Och jag är faktiskt framme vid aktuella datum. Tjo för mig!
Oktober, november och december fick gås igenom den här gången och i eftermiddag tänkte jag göra om designen också. Brunt är bra, men det går att göra snyggare så det går lättare att läsa. Illa nog med stavfelen, som är medvetna, men designen behöver inte vara dålig för det.

Mycket har också hänt i Adanas fiktiva liv inser jag. Inte undra på att hon sitter i en dammig vrå av mitt huvud och lider av självömkan, liksom min varulv från Vampiri-världen sitter vid en annan sådan och ömkar sig på sitt håll. Jag börjar få en massa EMO-karaktärer tydligen. *garv* Ja, utom Sarah då, min polis, som verkar oväntat nöjd istället som till och med log, fastän hon var nykter. Shit pommes! Lite av ett mirakel faktiskt.

Nu ska jag dock klä mig och ta mig iväg till stallet, men för nyfikna finns det en länk till Adanas dagbok just: här!

Kommentarer
Postat av: Nejt

Man får ha emo-karaktärer.. Så länge de inte är svarthåriga alver som sitter i lönnkrogens hörn och trycker. :P

2009-01-15 @ 12:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0