Frisyr

Tror jag hittat en duglig fisyr att använda:



Kom i säng strax innan fem och redan uppe igen. Vaknade vid halv nio av att Anna och Sandra planerade resa till någon skidbacke i närheten av Boden och insåg att jag var varm av allt vin jag hällt i mig under gårkvällen / natten. Så: öppna vädringsluckan, skriv vidare på inlägget, besök toaletten, drick lite mjölk och snart ska jag försöka sova en timme till innan jag tar mig ut till stallet. Tror jag får be Cina köra mig, att ta ett sista glas vin mellan fyra och fem.. var nog inte helt smart.
He he he...

Att ringa och fyllesnacka med Björn, för att få ett samtal av Sel direkt därpå, var dock ett bättre event det också, plus att gårdagen var riktigt trevlig. Buzz, UNO (kortspelet) och SingStar gjorde kvällen, utan tvekan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0