Den enes död, den andras bröd

Riktigt så illa är det väl inte däremot men där Natalie Raam, min varulv, dog, fick jag ju fylla upp med något annat och minsann om inte det gick väldigt fort. Jag körde ett testrejs med henne redan igår och det gick som smort. Kan vara en ren lyckoträff, nybörjartur om så önskas, men jag hyser ändå starka förhoppningar om att det kan fungera. Och nej, naturligtvis påminner hon väl inte det minsta om lilla söta Natta, men det är ju halva poängen, är det inte? Får se om denna också kommer förbi halvårsstrecket. Mina ulvar tycks gå åt som smör i solskenet. Lite jobbigt eftersom man fäster sig så vid vissa karaktärer, men man överlever ju, även om man får mess till dem efter deras död, ägnade åt loggar som ännu inte avslutats. Men ni ska få ett litet smakprov på min nya roll, vars tankar och beteende verkade uppskattas hos mina medspelare. Min roll är ute och gå med en Liten chihuahua, vilken tillhör hennes Chefs dotter.

En ångande utandning och hon sneglar ner mot jycken som verkligen verkade vilja gå vart tusan som helst, men inte i närheten av henne. Undra på. Ett feltramp och hunden skulle sitta fast som en prinskorv på hennes klack. För klackar bär hon, kontorsråttan (Heh, vem är egentligen mest råtta här?) liksom hon bar glasögon på näsan och den klassiska "Hej jag sitter vid ett kontor, kan jag ta ett meddelande"-outfiten, som visst aldrig gick ur tiden.

Adana spelades också igår och där gick det väl.. illa däremot. Jag vet inte riktigt hur hon ska hantera att hennes magi blivit stulen, men hon brukar klara sig på ett eller annat vis. Återstår att se var hon vaknar upp och sedan blir det att fråga Narath varför hon fick lov att leva. Tro mig, det är en fråga som både jag och min karaktär vill ha svar på. Vi hyser rätt många gemensamma drag vi två. *skratt*

Sel är, allt som oftast, med på ett hörn. Det är svårt att släppa bra spelare när man väl fått tag i dem och eftersom vi kommer riktigt bra överens off också så blir det extra mycket tjatter ibland. Nu fick jag dock tag på henne med att göra en ofrivillig smajley igen, och naturligtvis fångade jag det i en skärmavbildning. He, he! Det krävs lite för att roa de små! Och alla stavfel beror på tiden på dygnet, inte bara det faktum att jag är usel på engelska. *flin*


Kommentarer
Postat av: Jenny



NATALIIIIIEEEEE ;______;

2009-01-30 @ 03:35:05
URL: http://xhakhal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0