Vinterlandskap

Att det är snö här, på riktigt, är lätt en av de stora fördelarna med att bo här uppe. Idag var det dessutom "varmare" med "bara " en minus femton grader eller så. Något som faktiskt känns rätt markant, inte minst därför att jag kunde ta av vantarna efter en tid på ryggen, så jag därmed red barhänt största delen av tiden. Corall har inte blivit tränad på ett tag och det märktes, så det blir till att skärpa sig framöver, men det hade nog underlättat om käkremmen på hennes nya sidepull dykt upp igen. Kan jag ha tappat bort den, eller har någon lånat den?
Tiden får utvisa, men jag skulle behöva den.

I vilket fall fick jag ändå gjort vad jag lovat och fått ihop lite bilder. Som vanligt är dem lite suddiga / pixliga, men så länge man ser vad det liknar så...

Vinterhäst
Corallen i vintertäcke och nyrullad i snön på första bilden, sedan är det en tallkvist dränkt i snö, och slutligen vyn från hästryggen. Det är lite blått, det medges, men inställningen var visst tänkt att hantera glödlampor eller så, men vidare färgglatt är det inte ändå. Övriga bilder kommer upp på bilddagboken.

Och så en bild på Porthos och hans fina ögon, så klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0