I had a dream

VildKatt säger: (14.25.59)
Vi var typ på auktion, eller något, efter att vi varit på lite marknad med lite medeltidstema när jag skulle ta med Porthos runt hörnet om aktionshuset. Av någon anledning. Han gick själv så man fick locka och pocka lite.
Någonstans på vägen blev min katt ersatt av din hund som smet in i ett stort gammaldags hus av modellen stort och lite svulstigt.
Jag sprang efter och sedan hamnade vi med på högsta våningen med folk i 1700-talskläder. Högt uppsatt folk med vakter, varav en höging läspade (haha, inavel, tänkte jag!)
Det visade sig vara Kungliga palatset. xD
Och jag kallar på din hund, som inte lyssnar och därmed inte kommer, blir stoppad av vakterna och måste ta av mig mitt bälte med pistol och sovsäck ( ?) på, och så dyker med ens min långa lärare lärare från grundskolan upp, och med ens står jag i bara kjol och Bh. xD
I alla fall så hjälper han mig att välja en trappa som inte brant lutade som första trappan gjorde, efter lite skärskådning över min ”klädsel”, så jag springer ner via denna andra väg, tar mig förbi ett öppet gemak på bottenvåningen som bara avskärmades av skirt tyg och pelare, där det låg en man och en kvinna. En sorts prins tydligen.
In i ett samlingsrum går jag, där jag får se en valp utmed ena väggen. Då hade din tik, som dök upp där, varit där förr och fått sex valpar med någon av kungahusets hundar. Prinsen hade dock tingat fyra, så det fanns bara två kvar. xD

Sel säger: (14.30.09)
*Asgarvar!*
Sel säger: (14.30.25)
Det måste vara ett tecken! Jag Måste para henne nästa löp. XD
VildKatt säger: (14.30.27)
Drömmen slutade med att jag fick tag på en orolig dig och bad dig komma till palatset, medan Prinsessan Victoria skulle överlägga om du också fick komma in eller inte

Sel säger: (14.31.00)
Herregud! *skrattar fortfarande med moppen i hand* Du är tamefan inte klok.

VildKatt säger: (14.31.22)
”Överlägga” var dock en klar känsla att hon snarare skulle se till så att vakterna släppte in dig. xD

VildKatt säger: (14.34.46)
Men det var en rätt rolig dröm, även om du var nojig för att jycken sprungit bort, och att ena trappan var så läskig. xD
VildKatt säger: (14.35.01)
Vakterna var dessutom rätt bryska. *surmulen*

Sel säger: (14.36.04)
Självaste Vickan också? Viken grej! XD


Vaktklädsel i min dröm. XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0