Dålig humor

Att ha dålig humor är inte bara något man har, dte är ett privilegium som gör sega dygn löjligt roliga åt nästan ingenting alls. Dålig humor kan vara bra humor, men själv känner jag att det mest handlar om att man skrattar t saker som allmänheten antingen inte brgriper, eller inte ser det roliga i. Alternativt att det är riktigt löjligt. Jag tror den här länken (klicka på bilden) kommer in på alla de just nämnda beskrivningarna.


I morgon är det tänkt att jag ska fodra och risa, sedan far jag till Sel på kvällen, så vi får hela fredagen på oss att åka SNÖSKOTER! Det ska bli intressant värre, trots varning för snöoväder. Fem decimeter på tre dagar sägs det att det ska komma. Inte mig emot, tvärtom! Men då blir det kanske inte att se någon måne på lördag kväll när jag tänkt att jag och Sel ska ut och rida. Nåja, vi får väl se. Vädersnubbar har haft fel förr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0