Miniäventyr

Idag, om bara någar timmar, ska jag upp igen för att inhandla lite saker. Dels till det snart förestående nyårsfirandet ute hos Elins föräldrar, men också till ett litet miniäventyr som jag ska anordna idag efter en fix idé. Vill inte skriva så mycket om det i detta nu, ifall att de "drabbade" läser detta, men sant är att både jag och Sel haft snack om detta förr och jag tänkte göra en liten mini-idé av denna strålande plan. Om inte annat så för att se hur det fungerar.Har i alla fall förvarnat om att det kan bli kallt för detta kommer att ske utomhus och med tanke på att det nog lär vara stjärnklart så lär nog temperaturen ligga på en -18 grader eller så kommer det att snöa mer. För jodå, här är så klart snö. Det är ju vinter! Tyvärr kom dock inte Charlotte upp som tänkt var. Stackaren var visst krasslig och dels varit så mycket på löpande fot att hon var helt slutkörd, så jag fick hitta en lämplig ersättare för mian knasiga upptåg!

Så med krydda på lite mat till i morgon, som ska göras vid, och med inköpslistan klar, så säger jag nu godnatt - sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0