Gästfritt

Nu har gästerna mina farit och jag har återtagit mitt rum! Kollat över facebook (som jag fortfarande inte gillar), sett över mailen, men vad jag framför allt gjort, sedan jag såg på Harry Potter och Halvblodsprinsen på bio igår, är att just läsa om boken. Känns som att det var mycket i filmen som jag inte alls mindes, så nu ämnar jag läsa om de två sista. Och böckerna är ju alltid bättre än filmerna, även om jag självfallet finner tycke i också dem. Längtar tills denna sista kommer ut så jag kan se den igen - i lugn och ro. Sedan hörde jag att sista boken kommer resultera i två filmer. Låt oss hoppas att ryktet är sant! Avskyr nämligen när filmerna jag följer tar slut! (Vilket, för övrigt, också gäller böcker.)


Kommentarer
Postat av: Jasmine

hehe, jag började också läsa om sjätte boken efter att jag sett filmen. Men det är bra att de delar upp sjuan i två filmer för då får de förhoppningsvis med så mycket som möjligt.



2009-08-24 @ 22:56:18
URL: http://jasmineisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0