Wow-musikal

Jobbet har börjat och gissa om jag är trött om kvällarna, även om jag, förstås, vaknar upp vid tio på kvällen igen, lagom till elva då jag brukar se till att komma i säng. Om "brukar" är ett ord man kan använda för tre kvällars "rutin", men ni fattar säkert läget. Har blivit fint solbränd i ansiktet och läpparna svider. Skulle vilja spela över nätet mer än jag gjort, med tanke på hur mycket skit jag egentligen har igång, men en sväng World of Warcraft har jag i alla fall hunnit med. Har ni förresten hört om att det finns en WoW-musikal som ett gäng svenska grabbar gjort? Hörde det på P3 idag. Undrar om det finns uppsatt på youtube...

Haha. Jodå, i alla fall ett klipp som jag hittade nu, i skrivande stund. Klipp från Dagens Nyheter:
WoW-musikal
P3 är för övrigt the Win. Lyssnar helst och gärna på morgonpasset och bara häromdagen hade de en intervju med Leif Sibersky, den duktiga coh kände advokaten, så det är både allmänbildande och intressant. Kan verkligen rekommendera att spendera sommarhalvåret utomhus, lyssnande på detta. Speciellt medan man bygger vidare på en altan, som jag gör nu.

Måste börja plugga i veckan också, då jag har slutprov på söndag för att få min tränarlicens, men det har varit mycket i veckan. Jobb hit, ridning dit och som tur var har jag inte haft rollspel igår för det hade verkligen blivit tajt, men nu håller jag på att skaffa mig rutiner så till nästa vecka är jag fit-for fight. Speciellt nu när jag snart tvättat klart också, vilket verkligen behövdes! Tre fulla maskiner är absolut en och en halv mer än vanligt.

Hmm.. så, jag lever ja och Corallen mår bra. Lovisa verka göra ett bar jobb med henne de dagar hon har hästen, så kan man vara mycket annat än nöjd nu när våren kommit också hit. Tolv grader utomhus idag och snön smälter. Nu ska jag bara få in lite pengar så jag kan köpa hem lite mer mat också, sedan är allt frid och fröjd! Förvisso föll jag av hästen i onsdags då hon snubblade på ridplanen och föll ner på knäna, men jag landade mjukt som vanligt. Inget som dock hindrat kroppen från att bli riktigt stel, även om det nu är dagar sedan, men det går ju över det med. Ryggen som behöver tänjas ut, mest. Känns dock som om jag får bjuda stallet på någon tårta eller något - så fort jag fått pengar som sagt. Jag menar, har man fallit av för första gången på en häst, så har man!

Puss och klet, brunstig get!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0