Broom, broom, bilen!

Nästan två veckor sedan jag sist uppdaterade världen (*host*) om vad jag sysslat med, men nu är det tid att ändra på det!

Inte nog med att jag alltså lyckats vara på 50-årskalas och haft det riktigt roligt med blond peruk och guldglittrig klänning (ska försöka hitta någon bild, någonstans) medan jag träffat en massa folk, utan jag har också hunnit fara ner till Umeå för att hälsa på Amanda. Något som visst innebar att jag också gick med i Midälvariket. Som då är en lajv och rollspelsförening. Tror jag. Har ingen aning om vad de vill betäckna sig som. Eller borde jag kanske säga vi?

Nåväl. Bortskämt med en massa folk blev jag i alla fall och fick ätit både kakor, godis och viltgryta. Fick spelat Atmosphere därtill, där också Kim och Johan fick hänga på, men bäst av allt: Jag fick bära Johans gamla militärhatt! <3

Ingen bil har jag haft heller, men det är numera botat för att jag idag köpte in Fia, som jag själv står som ägare på. En liten röd Ford Eascort som ska få eskortera mig både hit och dit! Vilket påminner mig om att jag måste skaffa mig en trafikförsäkring. Bums.

Men först, en bild på Fia:

Min nya bil. Eller nå..ny och ny..

Ah, wooosi, woosi woooh! <3

- Så! Försäkring fixad och jag fick ringt min travkursare och ska alltså provköra bilen hela vägen till Boden i morgon, om inte Eva och Raymond ämnar fara dit. De skulle visst hämta hem fler hästar ( O_O ) och kunde eventuellt inte dyka upp. Men jag, jag tänker då inte missa att vara med på en hel tävlingsdag, om inte bilen lägger av på vägen förstås. XD

Bara att hålla tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0