Chock!

Nu ska jag berätta om något helt.. sjukt. Eller nå, ni kan få kalla det vad ni vill, men för min del är det nog 'sjukt' som gäller!

Jag skulle in till stan i måndags för att tala med banken eftersom mitt bankkort lagt av. Sagt och gjort! Som alltid är de skittrevliga på Swedbank i Luleå och vi fick beställt ett nytt VISA-kort om än inte skapat ett nytt sparkonto eftersom det kommer dyka upp på Internet och där vill jag inte ha det eftersom jag ska -spara- pengarna och inte pilla på kontot. I vilket fall så var väl klockan strax innan fem och jag beslöt mig för att besöka en butik eftersom jag inte skulle fara hem förrän vid sex då min syster varit hos sjukgymnasten.

Därmed begav jag mig till Elonora Laura, som är en underklädesbutik, efter ett tips av min kompis Hanna. Anledningen till detta tips beror på något så enkelt som att jag inte har några BH som passar mina bröst alls, något Hanna påpekat.

Sagt och gjort! Jag kliver in, glad i hågen över att jag hade kontanter i handen, ber om hjälp därför att jag ju inte vet vad för storlek jag ska ha. Kvinnan där tar fram ett måttband, ber mig dra av mig tröjan och...

"Max åttio runt om och så ska du, med all säkerhet ha en F-kupa."

Haha, tänkte jag. För fan. Det är ju kvinnor som Lola Ferrari som har så stora tuttar, inte vanliga medelsvenssons som jag. Vad fel jag hade! Och nu börjar jag förstå mig på den statistik jag hörde om att.. öh.. var det så mycket som 65% av Sveriges kvinnor som hade fel storlek på sina BH? I alla fall. D eller DD är ju bara att glömma, nu är det F som i Ferrari som gäller!

Kommentarer
Postat av: Vicotnik

"efter ett tips av min kompis Hanna, som är en underklädesbutik."

Är din kompis Hanna en underklädesbutik? Eller är det Elonora Laura som är en underklädesbutik som du fick tips om av din kompis Hanna?



Förlåt, jag var bara tvungen.



Fast vad säger man? Grattis?

2008-09-03 @ 20:20:52
Postat av: Martin

Precis: grattis?

2008-09-21 @ 08:58:35
URL: http://yasylum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0