Planer

Kom hem lite sent idag, nämligen nyss, efter att ha gjort Storheden osäker. Jag letade nämligen efter en köksassistent så jag kan göra pizza idag, vilket jag ska ta tag i vilken sekund som helst nu!

Har bokat klippning nu också. Tid att snagga av den här sorliga och ledsna hårmanen så får vi se hur det ser ut sedan. Halv ett på lördagen den 11:e oktober är det dags, sedan är det bara att hoppas att jag hinner tillbaka till SSK till jag, troligtvis, ska ha hand om spelpass 2 på lördagen. Frågan är om Coriolis kommer att överleva det här. XD

Nu ska vi se.. Pizzalagning + städning, sedan måste jag jaga kattvakt. Stackars Porthos vill inte vara ensam hemma nästa helg.

Får se om Debbie går att övertala. *blink*

-Lite senare:

Yey! Kattvakt fixad! Porthos får ha minisemester borta hos Debracy i Piteå. Det blir himla najs. Ännu ett bekymmer avklarat!

Kommentarer
Postat av: Vicotnik

Utan att behöva göra för stora efter forskningar så kan jag säga att du inte kan spelleda pass 1 på lördagen men där emot hinner du gott och väl spelleda pass 2. Kanske till min stora förfasan då det är det pass jag har bokat in mig på för att spela Coriolis.

2008-10-02 @ 18:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0