I Stockholm

Nu sitter jag i Stockholm och skriver. Tid för att besöka Stockholms spelkonvent och därmed spendera helgen i 08-land. Ska spelleda för allra första gången, klippa mig riktigt kort och eventuellt gå ut och göra stan osäker lördag kväll. Det ska bli himla intressant alltihop och framför allt så är det skönt att komma hemifrån igen.

Under tiuden är katten min i Piteå på semester och det verkar fungera bara fint eftersom han skulle upp till Anders, som passar honom, och kela. Det innebär att allt är frid och fröjd. Bra med husdjur som gillar folk. :D

Tågresen känsdes inte heller lång. Tretton timmar går rätt fort ändå, när det är natt och man (som jag) har lätt att sova var sjutton som helst. Blir jag nu bara arbetslös också så ska jag ta en smärre Sverigeresa och häsa på Sara Östh bland annat. Och Amanda. Det är onekligen på tiden!

Kommentarer
Postat av: My

Glöm int5e lägga upp bilder på den nya frillan sen !

2008-10-11 @ 00:07:34
Postat av: Lina

Dammit! O_o Varför sa du inte till att du var där?? Jag skulle ha letat upp dig med en högaffel och kidnappat dig en sväng då. Du är verkligen lika sneaky som Adana x']

2008-10-15 @ 13:15:51
URL: http://www.trasseltass.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0