Good ol´days!

Någon som känner igen den här? (Med reservationer för bitvis fel text!) :

Samlar mina tankar i ensamhet innan jag går ut
trodde jag var smart när jag sålde ut
ahhh ahhh
Längtar efter dig och nu står jag här mitt i all betong
När jag nu åker på tänker jag på, det var fel av mej att sälja så.
(Så jag ber dig: Kom ut till mig)

Lantbruket
det är mer än bara bedor
det är även fest och vänner
träffa dem man vill och känner
Lantbruket
även vindarna kan vända
för mig var du den enda
och lantbruket är värt ett högre pris Lantbruket

Det är inte lätt när man inte kan inse sina fel
jag är som en bonde utan svin
ahh ahh
Längtar efter dig och nu står jag här mitt i all betong
När jag nu åker på tänker jag på? Det var fel av mej att sälja så?
(Så jag ber dig: Kom ut till mig)

Lantbruket
det är mer än bara vänner
det är även fest och vänner
träffa dem man vill och känner
Lantbruket
även vindarna kan vända
för mig var du den enda
och lantbruket är värt ett högre pris lantbruket
Ohhh ba ba ba ba ba ba ba ba ba
Jag väntar och hoppas och längtar säg mig

Lantbruket
även vindarna kan vända
för mig var du den enda
och lantbruket är värt ett högre pris lantbruket

Orginal:
Bara att sjunga med. ; )



/ VildKatt - Som inte har något vettigt att göra.

(Hela inlägget tillägnas Gamen, även känd som Johannes.)

Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha! vilka minnen. Nu blev jag helt rörd och nostalgisk!

2008-10-25 @ 09:08:44
URL: http://emelille.blogg.se/
Postat av: Fanny

HAHAHA! Din text är definitivt bättre än originalet - dessvärre får jag kväljningar av den sortens musik så det gick inte att lyssna särskilt länge ändå ;P

2008-10-27 @ 23:31:49
URL: http://www.zic-zac.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0