Diciplintest!

Måndag, tisdag, torsdag. De dagarna är numera officiella stalldagar. Punkt. Därefter lägger vi till en helgdag under de helger jag är hemma, allra helt lördagen, och så har jag ett personligt stallchema och det bör hålla igång hästen min, speciellt om jag får lite assistans ibland. Sedan ska jag, från och med nu, gå upp senast tio varje dag. Bara här ser jag att jag kommer att få problem, men för fan. Har jag kunnat gå upp klockan sex i flera veckor borde väl inte tio innebära några problem?

Diciplin! Inte mitt starkaste ämne men kom igen. Jag är för farao tjugofem numera så något borde jag väl kunna prestera? Ska besöka Korpen också en dag. Visste ni att de hade gruppträningar? Jag visste det då rakt inte, men att gå på aerobics där gör jag hellre än att göra det på något fanzy-panzy gym som kostar skjortan, så det är så det ska det bli. Om inte annat så efter jul.. *vissel* Kan ju önska mig det i julklapp? ; )  Skulle vara toppen och så kommer jag kanske i form, eller i alla fall behåller den. Jag tror nämligen att jag tappat något kilo. Svårt att säga emd säkerhet eftersom jag inte äger någon våg. Hälsofreak? Tror inte det.

Kul att också Emelie fastnat i hästträsket. Känns som om det är mycket häst nu. Sara och Sara från Syskonskapet håller ju också på för fulal muggar. Speciellt i år verkar det vara en hästhöst. Fast det är väl självklart! Frisk luft, motion och djur! Kan fan inte bli bättre!

Och som sagt: till stallet! Det är torsdag!

Kommentarer
Postat av: Snigel

Jag är också fast i hest tresket.

2008-11-07 @ 19:26:53
URL: http://www.snigel.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0