Snö och en massa spel

Storm och snö måste innebära snöstorm, inte sant? Så är det nog och just nu är det minst en decimeter snö, på riktigt! Så jävla underbart och förhoppningsvis har det slutat att blåsa till i morgon, för då ska jag och Corall kolla hur ridvägarna ser ut. Igår körde jag henne i en och en halv timme ungefär, samt red Zara på en sväng så jag känner mig lagom stel och öm i kroppen idag. Eller om det är det nattliga besöket i fredags natt som spökar? *flin* Fint gick det i alla fall, med båda hästarna. De är så duktiga så! <3

Spel förresten! Jag dör snart! Adana hamnade (*harkel*) i klameri med Atherin och var mer än nära döden när hon sprang ifrån den blodtörstande alven och hans lika blodstörstiga och dessutom sårade riddjur, bara för att hamna i famnen på Fex! *garv* Jag svettades som om det var jag som suttit fast och det i evighet! Vid sex på morgonen kom jag i säng bara för att kliva upp dryga fyra timmar senare och motionera djuren jag nyss skrev om. Något som gjorde att jag faktiskt gick till sängs klockan nio igår! Det har nog inte hänt på flera år!

Ändå hann jag spela en runda med min varulv igår också. Lilla fjompan sitter ju i en ganska prekär sits, inte minst efter att hon hamnade i slagsmål med Sabbatens Charlie och Felix så nyligen. Något som gör att hon är både sårad, stel och öm. Underbart! Och min arma *host* polisinspektör är inte fullt så mänsklig som hon tror längre. *garv* Överlag har jag alltså fullt upp och kan inte annat än längta tills i kväll! Får se om jag kan få loss ulven min och vad det kommer att resultera i. *stort flin*

Just nu tänkte jag dock starta upp mitt World of Warcraft. Kithara, min drenai warrior, är väl snart level 72 och jag har dragit igång en DeathKnight också som jag tror kommer passa mig fint. Bara att kämpa på!

Fan, jag älskar att vara en nörd.
Peace out!

Kommentarer
Postat av: emelie

Busfabriken var kanon. Det gäller att umgås med folk som har barn så man får göra sådana kul saker =) Hoppas du har det bra i norr. Blir det någon skånetripp i jul?

2008-11-27 @ 11:08:26
URL: http://emelille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0