Bläckfisk

Beslutade mig för att det var tid att äta något fiskliknande och köpte därför en påse med lite smått och gott i form av musslor, crabsticks scampi och liknande. Vad jag däremot inte räknat med var att hitta hela små bläckfiskar i påsen!

Min reaktiion gick ungefär enligt följande:

WTF is That?! *pokes*.. O_o OMG! SQUIDS!

Bläckfisk i min mat! XD
(Dålig bild, men det ÄR en bläckfisk. Lovar!)

*Garv* Snacka om skräckblandad förtjusning! Ska bli mäkta intressant att se hur dem smakar! För visst, man måste ju prova en!

I övrigt har jag varit i stallet i fyra timmar idag. Testade på att rida i ridhuset i närheten och insåg att jag behöver träna hästen på högersvängar och på att trava. Saknas en del muskler där har jag noterat. Annars var den gamla haggan till häst duktig även om hon fått för sig att de andra i ridhuset borde ha vett att vara någon annanstans. Får hålla koll på hennes bakdel då och då, eftersom den har en viss tendens till att vilja flyta ut och ge dessa hårdkockta konkurrenterna en känga. Knäppa märr. *hjärta*
Sedan blev det till att åka och handla och nu ska jag snart få käk för första gången idag. Jag är så jävla slarvig, men å andra sidan lär jag knappast svälta ihjäl. Har lite reserver att ta av. ;)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0