Musik! <3

Detta blir nog första och sista gången jag tar anställning som en av dem som ska störa folk på stan. Dels uppskattar jag inte riktigt att jag ska arbeta ensam, dels är jag rätt starkt medveten om att mina förfrågningar om folks minuter rätt ofta är oönskade. Inet minst därför att jag själv brukar tycka så. Ändå har jag klarar av en hel del under dagen, även om jag onkligen måste ut i morgon med. Många är både trevliga och hjälpsamma, som alltid, så det gäller mest bara att förbise att de flesta ändå har annat de hellre vill göra än att svara på frågor en främling ställer dem.

I övrigt så spanade jag ut över YouTube i natt och hamnade bland massa filmer från uttagningarna av Brittains got Talent, vilket gav en hel del fina minuter! Vad folk kan fastän man knappt kan tro det! Jag hittade dessutom fin musik! Bara det! Gruppen Scala består av fyra unga kvinnor som spelar klassik musik med inslag av moderna slagverk och undertoner till deras eldrivna stränginstrument. Slänger upp en u-tub-film här för er att lyssna på. Annars finns deras musik också här.



Annars flyter allt på rätt fint faktiskt även om jag nog fan ska börja ta tag i min kondition och min vikt en smula. Inte för att den egentligen ökat, på något håll, men visst börjat det locka efter att orka mer? Ska se efter ett par bra joggingskor till helgen, sedan ska jag faktiskt börja se över mina matvanor också. Kanske börja hälla i mig de förskräckliga proteindrinkarna? Huuu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0