Nu far jag snart!

Sådär. Nu har nästa ägare av lägenheten kommit och glott igen men han som skulle besikta lägenheten hade glömt dag och trodde han skulle komma i morgon. Ha ha! Perfekt! Nu hinner flyttfirman flytta bort alla mina möbler och skit och jag hinner gå igenom lägenheten en gång till. Datorn försvinner därmed om en två timmar ungefär och kvar finns jag och Porthos tillsammans med min skumma bil.
Och jag börjar bli hungrig.

Bilen startade fint igår efter min fina behandling av den. Får se hur det blir idag. Bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa.

Vad som ska göas idag är alltså följande;
Skicka iväg sakerna.
Besöka AF.
ÄTA!
Damma av det element jag inte kom åt.
Putsa fönsterna igen (blev inte bra sist)
Gå igenom det sista. Slänga allt utom moppen.
Sova.
Moppa sig ut ur lägenheten.
Fara norrut!

Uppehåll i Härnösand hos Kurre.
Uppehåll i Umeå hos Sara.
Hemma i Luleå.

Om inte bilen lägger av för då blir det tippen med den och hej hej tåget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0