Kom igen bilen!

Sådär. Natten spenderad borta och jag sov som en gris, tills jag vaknade av att höften värkte. Måste sovit med vikten på en punkt både länge och väl.

Bilen startade. Efter en kvart och med hjälp av (?) startgas. När den väl startat så fungerade den däremot som vanligt. Skitbil! Men jag körde i alla fall iväg och köpa mig lite maskeringstejp och en billig pressenning som jag nu lagt på bilens framdel och medan det ännu var relativt varmt under huven så fick den en fluffig handduk som sällskap också, efter att jag sprejat fördelarlocket med 5-56. Bara att hålla tummarna! Ska ut och se om den startar lite senare ikväll. Om inte annat så för att värma upp biljäveln lite till.

I övrigt så fick jag lånat pengar av päronen så startar den inte i morgon / onsdag så ringer jag tippen och tar sedan tåget upp. Problemet löst.

Alla saker, utom resväskan, tar nämligen flyttfirman nu när jag vet att jag har råd.

Nu ska jag dock städa ur köket ordentligt sedan tar jag tag i badrummet och ger mig själv ett bad efteråt. Vet inte riktigt vad jag ska torka mig på bara. Allting, utom överkastet på sängen, är nerpackat. Ja, och datorn förstås.

Men snart är jag i Norrland i alla fall. Fan vad skönt det ska bli, även om det också verkar som om att jag knappt kommer hinna upp innan jag ska ner igen. Blir nog fan GothCon i år också. *Yey!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0