Framme!

Efter lite om och men genom att min bil hackade sig fram genom regn och rusk för att bli kvarlämnad i Härnösand, så har jag nu kommit upp till Luleå till en mer eller mindre omöberad trea som jag inte är annat än nöjd med. Mycket finare än min senaste etta! Och gott om plats!

Resan upp gick, trots alla besvär, rätt smidigt. Sju timmar på buss är dock lite mycket för mig även om Porthos mest sov igenom hela resan. Nu har jag dock en del att göra. AF och Försäkringskassan ska besökas på måndag innan jag får en rundtur på tisdag. Syrran och jag ska ut till stan i morgon och kolla över lite möbler. Kanske får vi tag på något till köket om inget annat.

Sedan är det tid att kolla över resan ner till södern igen inför GothCon och mitt eget födelsedagsfirande och se över så att allt är som det ska inför Sveroks riksmöte som jag blivit framrösted till att delta i. Yey!

Och nu ska jag nog äta frukost. Internätet fungerar uppenbarligen och därmed är allt som det ska. Kommer få besök av tjejerna som jag känner i trakten i eftermiddag / kväll, så då ska de hjälpa mig att baxa runt på garderober och kartonger så att jag kan börja strukturera upp mitt nya rum. :D

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0