Ännu ett steg i flyttplanerna

Sådär, nu har jag varit på Adessändring.se och fixat med så att posten läggs om till min nya adress. Skönt det. Dagens sak blir att ta sig bort till IKEA och Coop Forum för att dels köpa flyttkartonger, dels skaffa hem lite mat och kanske också passa på att byta den där duschslangen som Porthos tagit sönder. Sedan blir det allmän röjning här. Diska upp lite, dammsuga och så. Det innebär att jag kan börja röja runt i morgon på riktigt. En garderob i sänder liksom.

Redan tredje mars. Sjukt hur fort tiden går! Om bara åtta dagar så kommer flyttfirman och hämtar upp mina prylar sedan är det nu tänkt att jag skulle fara dagen efter. Måste alltså boka in en städkontroll och sedan är det tid att bekräfta hur min rutt upp ska ta sig och hålla tummerna för att bilen tar sig hela vägen upp. Tydligen har den problem med tändningen under fuktigt väder. Ska ut och kolla med den snart, nu har det ju snöat lite till.

Fatta vad skönt det ska bli att sälja den sedan, bilen alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0