Ångest!

Allt går bra tycker jag. Nu ska jag ta tag i det sista idag, sedan är allt klart och jag har bara ett orosmoment kvar; bilen.
Nu har det regnat natten igenom och naturligtvis så startar inte bilen! Den ogillar helt klart fukt. Så jag måste iväg och köpa någon spray som heter 5-55 som spruta in i fördelarlocket och hoppas på att det kan hjälpa, sedan får jag hålla tummarna på att allt går ihop och att det förhoppningvisvis inte blir som SMHI säger, utan det blir uppehåll i dagarna tre nu. Gnnniiih!

Det värsta som kan hända är att jag inte kommer iväg, eller att bilen lägger av på vägen någonstans. Inte hela världen, men fan så mycket jobbigare än det behöver vara. Inte minst eftersom jag kommer ha en katt och en del saker i bilen. Men jag får väl ta tag i lägenheten idag och bilen i morgon då för här måste jag helt enkelt se till att vara färdig med allt utom typ sängen och skrivbordet tills i morgon. Om jag kan och det kan jag.

Åh jävla skitbil. Fungera!

Kommentarer
Postat av: emelie

Spännande med flytten. Hoppas det går bra! Strulande bilar är skit. Min ska snart besiktigas och jag tror inte d kommer gå så bra *suck* Min kamera är en vanlig liten digitalkamera. Kodak easyshare M883 8.0 megapixel. Den går ner i en jeansficka men tar samtidigt ganska bra bilder och kan zooma en del. Lycka till med bilen!

2008-03-10 @ 09:58:09
URL: http://emelille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0