Ett, tu, tre!

Släktingar i alla dess färger och former är vad jag ägnat lite tid åt idag. Eller nå, det är en svag överdrift. Jag har ringt och talat med moster och faster, bror och syster (okey, den sista ringde mig, men likväl!) och även de sista två får väl hamna innanför fältet "släkt"? Tycker alltid att det är kul att höra hur det är med släkten i vilket fall. Och höra lite skånska igen! I vilket fall så grattade jag brorsan till studenten, vilket han tog i går.. öh, förrgår. Fick höra om en av hans fyllehistorier och inse att: ja, nog fan är vi säkt alltid.

Syrran ska vara borta ännu en tid och sedan är det bara dagar mellan att hon kommer hem innan jag ska åka och fira midsommar i Linköping. Har bestämt mig för att pierca mig! Jag -ska- göra det, även om jag misslyckades idag. Kom till dörren, skulle bara in och fråga vad det kostade, och insåg följande.

1. Det kommer säkert korta något som jag har råd med.
2. De kommer säkert ha tid nu direkt och då kommer jag att säga ja!
3. ARGH!

Så jag stod vid dörren i några sekunder, sedan vände jag. *Haha* Vad modig man är. Inte. Istället ska jag se till att få det gjort i Linköping, där jag kan ha stora starka karlar *host och harkel* att se över mig, eller rättare sagt: knuffa in mig så jag får det gjort! Det ska nog bli så bra så.

Men vad jag däremot fick gjort, tack vare att jag skulle hålla Elin lite sällskap i stan, var att få köpt tyg till att lappa ihop mina linnebyxor och sytråd att använda på gardinerna i röd sammet. =D Inte illa pinkat!
Och så fick jag veta att Nidum är inställt, men jag lägger nog in Storm istället som kompensation. I Boden! Det ligger ju till och med nära, till skillnad från alla andra resor jag tar mig för.

Kommentarer
Postat av: Vicotnik

Det är lugnt, på ett eller annat sätt kommer du återvända till Luleå med ett hål i läppen, antingen får något proffs gör det eller så kan jag göra det :P men jag antar att du föredrar att någon som kan det gör det så jag nöjer mig med att dra/bära/släppa in dig ditt så du får det gjort.



Och folk säger att jag inte ställer upp :D

2008-06-12 @ 11:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0