Tvivelaktigheter

Sitter här på balkongen igen. Varmt väder, om än med vind att fläkta av en lite. Nackdelen med att bo invid havet?

Dagen till ära så har jag besökt biblioteket för att återlämna boken Hannibal, samt fixa utskrifter så att jag kan skapa ett bankkonto till rollspelsföreningen Antioch. Som väntat så behövde jag underskrifter på de protokoll jag har, men det fixar jag i helgen så ordnar jag med kontot i Linköping på måndag. Dessutom fick jag de papper jag behöver, från arbetsförmedlingen i detta fall, till att skicka in till facket så jag får pengar därifrån igen. Jag blev för gammal (25 år) för att tillhöra ungdomsgruppen så de kickade ut mig att återvände till A-kassan. Inte mig emot! Lättare att få pengarna därifrån även om det först krävs pappersarbete.

Kvällen kommer gå åt till att tvätta så jag kan packa för att fira midsommar i Linköping. Vet inte vad jag ska ha på mig bara. Alltid dessa svåra beslut! Sade att jag hade tid med Antioch-spel mellan 17-19, för att sedan gå över till att spela World of Warcraft med Björn och Växjögänget. Jag får ju snart ett nytt minne till min dator, så då är det bäst att jag försöker komma upp till level sjuttio. :D

Diskuterade pengar med Sandra igår. Hon ville att jag skulle vara tacksam för att hon typ, spenderade 1000:- / månad i extra avgifter för min skull, men hon visste inte på vad. Finner det märkligt eftersom vi nästan betalar allting var för sig, så själv tror jag snarare att det beror på de möbler och den bil hon köpt, men vi får se. Vet jag bara vad jag ska vara tacksam för, så kan hon väl få min tacksamhet, men jag tänker inte höja henne till skyarna för något hon inte ens själv kan sätta fingret på. Ska ta upp det med henne igen efter att jag kommit hem. Hon är ju borta idag och kommer inte hem förrän till natten och i morgon bitti far jag, så lönt att ta upp det i natt är det inte. Speciellt inte med tanke på att de skulle ha någon företagsfest. XD

Och på tal om tacksamhet, så borde hon vara tacksam över att jag håller lägenheten städad, för det orkar hon själv aldrig.

Nu är det dock tid att prova presenten jag fick. Syrran gav mig en omgång hårtoning - mellanblond. Nu ska vi se vad som händer om man sätter sådant i blekt orangeliknande hår. *flin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0