Nattpromenad

Nu är klockan kvart i två och Porthos och jag har varit ute i ungefär två timmar. Skulle bara undersöka områdena här omkring, och gissa om vi gjorde. Hittade fina motionsslingor, villaområden där det ser ut som om varje hus har minst två bilar, radhus med tillhörande odlingslängor. Vi som bara skulle ut på en mindre runda, kanske på fyrtio minuter, hinner både småjogga (Jadå, katten med!) och gå småvilse. Kom ut långt mycket längre bort än jag först trodde.

Men jävlar vad här är fint! Luktar skog och lite blommor. Morgondagg och mossa. Jag är fan kär i den här trakten. Eller nej, lite lögn är det. Jag är kär i Sverige som så. Städerna är väl inte så mycket att hänga i granen, men naturen runt omkring!

Jag ska fan höra efter om någon är intresserad av att följa med och fiska någon dag, annars åker jag själv. Med Porthos, förstås. Vi behöver komma ut och nyttja sjöarna lite! Måste finnas något ställe med övernattningsmöjligheter. <3

Undrar bara var jag gömt mitt fiskespö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0