Jobb!

Jag fick jobbet på golfbanan utan problem! Börjar i morgon och kommer köra säsongen ut, hur lång den nu blir.. Redan idag så ska jag få gå på golfkurs, gratis, för att få lära mig spela just golf. Ska bli så jävla roligt! Gratis är gott och även om jag inte direkt varit intresserad så är jag lätt nyfiken nog till att genuint vilja prova. Vem vet, jag kanske kan bli nästa Annika Sörenstam?

Och bra lön har jag också för att spendera tiden utomhus i kläder jag får, medan jag kör traktor och gräsklippare och gudarna vet vad! Fixa bunkrar och se över greenen. Nu ska jag bara se till att köpa allergitabletter också så jag inte får allergibesvär ifall att vädret faktiskt skulle bli fint någon gång.

Åh, så spännande och roligt det ska bli, även om jag eventuellt kör ihop lite med lajvplanerna, men det ska inte vara några större problem eftersom jag oftast har helgerna ledigt. Men tydligen finns det en helg i månaden de fösöker se till att man klipper lite gräs, men det var tydligen så eftertraktat att det inte skulle vara några problem att ge någon annan tiderna. Mycket lön för litet arbete eller hur det var. Så jävla najs! *studsar*

Så se upp i framtiden, för det kanske blir som så att jag börjar skjuta golfbollar omkring mig, på riktigt!




Kommentarer
Postat av: Vicotnik

Grattis. :D :D :D



Och just det.... FORE... :P

2008-06-26 @ 09:44:33
Postat av: emelie

grattis till jobbet! blir du nästa annika så kom ihåg att du känner mig =)

2008-06-26 @ 12:23:28
URL: http://emelille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0