Balkongvistelse

Sitter på balkongen för närvarande, mitt i solen. Är rätt skönt nu när det är så varmt och fint också här uppe i norrland. Bara att plocka ut datorn och sätta sig i solstolen precis som vanligt, fast utomhus. Eller i alla fall elvis utomhus. Fick ge min lilla balkonglåda med blommor vatten också.

Snart bär det dock av till ICA för att hämta ut mitt paket med gardiner innan jag ska iväg till Boden och träffa Janny och Patrik. Den förra för att förhoppningsvis låna symaskin och få ett cd-ställ. Den senare för att ta mått på mig och få tips om hur man gör en gabeson. Ifall jag inte bara köper en istället? Kan fungera minst lika bra och jag hittade i alla fall ett ställe där de var rätt billiga. Dugligt icka-dyra i alla fall. Måste dock fortfarande skriva ihop en roll till mig. Tur att Patrik är en av arrangörerna!

Annars är väl typ allt betalat nu, utom själva resorna. Blev dessutom bjuden på fest i Linkping för att fira midsommar och Martins födelsedag. Ser inte ut som om jag kan komma, men man vet aldrig. Kommer bara skatteåterbäringen i tid så är det ju fullt möjligt! *Hoppas, hoppas*

Fortfarande inget jobb för övrigt, men vem bryr sig?


Sommar, sommar och sol...

Kommentarer
Postat av: Vicotnik

Hoppas du får den före midsommar. Och jag hoppas och ser fram emot att du kommer ner till Linköping, vill ju som sagt bevisa att jag inte är helt kass på att dansa (Eller så är jag fortfarande det.).

2008-06-03 @ 21:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0