IKEAbesök

Inte nog med att min allergi vaknat till liv, jag har lyckats dra på mig ena sommarjobbarens förkylning därtill. Hostar så det värker i kropp och hals, samtidigt som jag snorar och ögonen kliar. Toppen! Men jag ska sluta med allergitabletterna. Avbröt dem idag och ska se hur det ser ut till i morgon. Ibland tror jag nämligen att de ger mig mer problem än allergin i sig. Har nämligen varit ok idag.

Har fått en del gjort också. Smutstvätten är hopsamlad och jag har dammsugit ett svep. Jag och syster for till IKEA i Haparanda idag eftersom jag jobbade igår och därmed inte hann. Kom hem med två stora plantor, krukor till dem, klädhängare, två ramar, skohyllor, klädrullar (för att bli av med kattpäls) samt musmattor till mig!
Alldels snart ska jag väcka syrran så ska vi möblera om en smula i mitt rum och hoppas på att jag kan få in alla tre bokhyllorna jag fick av Wilper, sedan ska vi två iväg och se på Narnia. Det ska bli roligt!
Dessutom fick jag tag på mina pingvingodisar på CandyWorld och ett nytt koppel till Porthos eftersom hans gamla flexi inte drar in linan längre.

Börjar klockan sex i morgon och ska ta bilen själv. Ska inte glömma att ringa Ture om det bara så han inte står och väntar på mig. Han som kör mig annars förstår ni. Allt för att jag ska hinna in till biblioteket och kopiera papper som SVEROK vill ha till vårt konto så vi äntligen kan få bidag!

Sedan ska jag fan se till att ta tag i mitt WOW-spelande och bli lvl 70 snart!

Fick förresten mail på Helgon om att vara statist i en film som heter: Vi hade i alla fall tur med vädret igen.
Tackade nej. Jag jobbar ju.

Så. Tid att väcka syrran!

Kommentarer
Postat av: emelie

haha den filmen har dem varit och spelat in lite av i kolmården. Hoppas du snart blir frisk och kry!

2008-07-06 @ 17:42:38
URL: http://emelille.blogg.se/
Postat av: Vicotnik

Krya på dig snarast.

2008-07-06 @ 21:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0