Ritat lite

Jag har slarvat ganska mycket med att uppdatera bloggen. Jag är lat helt enkelt. Egentligen borde jag lära mig att göra det så fort något hänt, men jag är helt enkelt för lat för att logga in. Ska se till att skärpa mig genom att göra blogg.se till min startsida. Inte säkert att det hjälper, men vi får väl se.

Jag skulle kunna ta och gå igenom vad som hänt under senaste tiden, men det tänker jag inte göra av den enkla anledningen att jag är för trött för att sammanställa något som gör det värt att läsa. Vad jag däremot ska göra är att plåga eventuella besökare med min "konst". Usch. Like if! *haha*

Jag har skrivit det förr, att jag borde träna på att teckna ansikten och faktiskt lära mig att göra annat än att rita hästhuvuden som bara på håll kan liknas vid en häst, men har väl aldrig riktigt kommit loss. Det har inte ändrats, men jag tog av någon anledning ändå till mig lite papper och en liten blyertspenna och sedan ritade jag lite. Resultaten blev dåliga, men man ser i alla fall vad det föreställer och det är bra nog mellan gångerna.

Två kvinnliga huvuden och ett hästhuvud. Hästhuvudet kom med av den enkla anledning att jag ritade den på "fel" håll. Dvs att huvudet är vänt åt motsatt håll än jag vanligtvis ritar dem, och ändå blev det ett av de snyggaste på länge. o_O
Nåja, upp med det därmed.

Känsliga läsare avråds från att förstora bilderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0