Just a prefekt day

Lite avundsjuk på att Emelie inte bara en, utan fler gånger, haft youtubeklipp i sin blogg, så tänkte jag också ta tag i saken. Det var lättare att ordna med än jag trodde ju!

Mitt val kom på det här videon. Känner igen den från förr, troligtvis från Mtv eller så. BBC's children in need: Perfect day video. Från 1900-talet om man får tro kamraterna på irc.

Den är så mild och fin och absolut underbar. Har lyssnat på den konstant i 20 minuter nu.

Alla är värda just den där perfekta dagen då man ligger i gräset och bara tittar upp mot skyn för att inse att; Nej, livet är nog inte så illa ändå.



Och för er som vill ha texten och sjunga med (så som jag själv gör):

Just a perfect day,
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.

Oh it's such a perfect day,
I'm glad I spent it with you.
Oh such a perfect day,
You just keep me hanging on,
You just keep me hanging on.

Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It's such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.

Oh it's such a perfect day,
I'm glad I spent it with you.
Oh such a perfect day,
You just keep me hanging on,
You just keep me hanging on.

You're going to reap just what you sow,
You're going to reap just what you sow,
You're going to reap just what you sow,
You're going to reap just what you sow...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0