Julklapp!

Ja, såhär efter jul, när jag suttit ner och öppnat alla brev och betalat alla räkningar, så har jag också fått scannat! Jag fick nämligen två rollspelsrelaterade julklappar i år. Ett brev från Elin, aka w176, där hennes karaktär skrev till min angående lite arbete som jag absolut ska dra nytta av.

Dels fick jag ett porträtt av Wera på min mest spelade karaktär på syskonskapet någonsin, och den har jag lyckats scanna in denna natt och ska nu visa här. Visst är det lite nördigt, men med tanke på hur många timmar jag spenderat med vårt gemensamma textbaserade rollspel så kan man i övrigt inte bli annat än glad över sådana här julklappar. Både Elins och Weras då. En dag ska jag slänga upp alla bilder som fock har gjort åt mig på mina karaktärer. De börjar bli galet många och jag blir lika barnsligt lycklig varje gång det händer. Än mer när jag själv saknar allt vad konstnärlig förmåga heter.

Så, här är alltså den senaste bilden på Adana.


Nu har min scanner gjort bilden mer orange än vad som är verkligt, men i övrigt är bilden så jävla bra! Dels har hon fångat Adanas nyfikna okynnighet, dels ser hon ut som både kvinna, man och trollunge. *skrattar* Så förbannat passande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0