Korta planer inför framtiden

Lägenheten är uppsagd och nu är det tänkt att jag ska vara uppe i Luleå till den 16:e mars. Innan dess ska jag boka in flyttfirman, se över mina ägodelar, slänga kläder jag inte använder och storstäda deluxe. Så ska resan upp planeras. Ska försöka hitta mg en sovplats på vägen, men risken blir att jag måste fara ända till Umeå innan jag kan få en sovplats utanför bilen. Om jag inte hittar något vandrarhem som har det tillåtet med husdjur.

Ännu en fördel med att vänta en tid; dagarna hinner bli lite ängre och kanske, kanske, att jag slipper den värsta snön med min lilla bil med "mud and snow"-däck.

Sedan är det bara att hoppas på att någon intressent vill ha lägenheten redan i April så jag kan slippa undan en månadshyra. :D

Utöver det ska Charlotte hitta en lokal till vår gemensamma födesledagsfest. Sovplatser till eventuella långvariga och långfärdade gäster har jag däremot fixat i överflöd, och därtill ska jag helst ha råd att åka ner till jippot också. *haha* Och får jag ihop allt just sådär perfekt som jag vill, så kanske jag kan klämma in GothCon också! För ska man ändå betala en si sådär 2000:- för att komma ner till södern så kan man lika gärna föröska klämma in ett besök i Göteborg också, helgen innan festen som kommer att hållas i Växjö. Hur soft kommer inte det att vara? Bara att hoppas att AF inte ska bråka också till råga på allt.

Enda molnet på min himmel just nu; Jag vet inte när jag får min nästa inkomstkälla. De drog in a-kassan för mig för att jag ska få bidrag från försäkringskassan istället. Nu vet jag inte hur mycket heller, men jag ska till AF på tisdag så får vi se om jag kan snoka upp några svar. Utöver detså tror jag att allt ska flyta på. Fatta vad spännande! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0