Flyttfirma

Kalles bud och Transport är uppringt så nu har jag bokat transport! 11:e mars kommer dem för att lasta på mina prylar så att de kan lossas uppe i Luleå den 13:e eller 14:e mars. 1100:-/ kubikmeter tar dem betalt för, så det blir jävligt billigt i slutändan, speciellt med tanke på att jag inte har så mycket prylar. Ju smidigare jag packar ju bättre.

Ska börja stöka runt lite idag, sedan blir det snart att köpa nya flyttkartonger på IKEA så jag kan börja mosa ner saker där. Allt känns så smidigt överlag och nu ska jag bara få reda på hur jag får mina bidrag och hur mycket jag får, sedan är allt som det ska. Och hur det än blir med lägenheten, så slipper jag betala hyra uppe i Luleå innan jag blivit av med denna i Valbo. Najs!

Dagens länk; Tobias Persson, komiker från Halmstad som gör ett uppträdande i Stockholm Live.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0