Rättvända dygn finns inte

Mitt dygn är knarkat. På helgerna kan jag sova nästan hur mycket som helst känns det som, medan jag vaknade prick tio idag, trots att jag tänkte ta mig en halvtimmes sovmorgon, och då kom jag ändå inte i säng förrän vid fem. Ett hopplöst jävla fall är vad jag är. Och så sent kommer jag rätt ofta i säng numera, så just det är väl inte så förvånande men nog är det skumt att min kropp inte kräver mer sömn? Men att jag sover så mycket på helgerna? Säkert en tio timmar i lördags och igår.. Blev väl en nio?

Att jag inte kommer i säng tidigare är för att jag är så nerknarkad i spelandet på Syskonskapet och i natt / morse var inget undantag. Fråga mig inte vad det är frågan om, men Adana och Léal kommer bara så väl överens. Nu var det förvisso lekar i sänghalmen som gällde, så det kan ju vara det som limmar (*höhö*) ihop dem så, men det känns som om de skulle fungerat väl i vilket fall. Knasbollar. Och då fick jag ändå inte igång min polis över vampiri, vilket var tänkt. Min spelpartner fastade i spelet Max Payne och jag dubbelspelade rätt länge. Acisse fick hjälp med att lägga om förband på sig eftersom hon är värdelös på sådant. Som jag sa till Faxes spelare: 0 i defence!
Jag har nog världens crappigaste mörkeralv. [insert garv here]

Jag är så nördig.

Acisse Raiwi. Mörkeralv.
Fanny Olménius)

På onsdag är det tid att fara tillbaka till Skåne och Porthos har fått en ny och fin transportväska att kunna flyga i. Biljetterna gjode mig mer än pank, har övertrasserat mitt konto så jag fick 75 :- i böter av banken så att jag är på minus 318:- Lagom till jul. Good bloody work! Inte för att det påverkar mycket, vi kör inte på julklappar längre i den bemärkelnsen, utan istället ska jag få se på gänget bakom HippHipp i Lund, och glöggkväll på fredag med lajvgänget från Skåne. Det ska bli kul och skönt att åka hem en tid, men vid Gud! Jag ska vara hemma till den 30:e, utan en ordentlig dator. Tuggar jag inte tapeter på annandag jul är det mer än vad jag skulle våga hoppas på!

Men är hemma till nyår igen. Lyllos mig!

 

Kommentarer
Postat av: emelie

jag ska också hem till Skåne. Tanken slog mig att det skulle vara kul att som förra året samla lite svalöfsfolk och ha julmys. Frågan är om det finns tid för det. Vad tror du?

2008-12-16 @ 13:43:19
URL: http://emelille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0