Slut på veckan

Idag var det tänkt att jag dels skulle klippa greenerna vid fyra i morse, fram tills åtta på ett cirkus, sedan spela golf i ungefär två timmar för att sedan besöka ostindiefararen Götheborg för att avsluta dagen med badminton.

Dock så är jag trött, nysig och snorig så jag dissar nog skeppet om jag ska vara helt ärlig. Är inte alls taggad för något skepp nu, knappt heller för badminton, men jag har hört att det är nyttigt att röra på sig. Har jobbat både lördag och söndag nu i alla fall, så i morgon är det tänkt att jag ska deala med chefen så att jag eventuellt kan fredagen ledigt och kanske också hela eller halva torsdagen. Allt för att jag ska ha en större chans att bli riktigt lajvhyper till helgen. *fniss*

Men först: Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0