Lajvtider

Håret är färgat och ser... typ grått ut. Är sminkad för att ge intryck av att jag är mörkare till naturen än jag är. Bälten är satta vid midjan och sandaler är placerade på bara fötter.

Hellånga klänningar böljar där jag gick till tvättstugan för att hämta underkläder som är nytvättade. Det är lajvtider och snart far jag iväg! Håll tummarna för att jag, som Noomina, överlever, ja rent av: klarar det här. Att vara en planerande mörkhårig primadonna är, helt enkelt, inte något jag brukar försöka mig på att vara, men vem vet. Det kanske är tid att skifta personlighet på heltid? ;)

Kommentarer
Postat av: sofiess

var gärna med och rösta gärna på min blogg ! :D

2008-08-07 @ 16:13:59
URL: http://lejonflickan.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej, du missar väl inte tävlingen som jag har i min blogg då du kan vinna löshår värt 1000 kronor. Gå in och kommentera så mycker som möjligt då du får större vinst chans.



lycka till :D

2008-08-07 @ 16:22:25
URL: http://sessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0