Lajvklipp!

Norra Västerbottens television (antar jag att NVTV står för) har satt ihop ett litet klipp från lajvet som jag bevistade och minsann om inte också jag kom med på ett litet hörn! Utöver det känner jag igen alla figuriner som uppdyker i detta klipp, så varför inte dela med sig?
Lajvklippet

Är fortfarande helt hyper efter detta lajv, så jag tänker fira med att spela Noomina på syskonskapet i afton, och försöka få ihop Verdandi och Saw på Antioch. Det blir nog snuskigt bra tror jag. :D

Kul att träffa Anna också, det glömde jag skriva igår. Anna som spelat på syskonskapet både länge och väl, men som jag inte träffat på riktigt förr. Liten och söt är hon, och verkade ha haft det riktigt trevligt. Underbart bara det. Och med tanke på hur mycket jag gillar både Corleu och Grå, vilka hon spelar över sys, så kan jag inte annat än hoppas på att hon dyker upp i fler lajv också hon.

Amanda blev däremot sjuk och åkte hem, vilket fick mana mig att ta kontakt med en annan läskig riddare istället, medan Sara fick njuta ev hela altet tillsammans med Kim. Och så ska vi inte förglömma kommentaren som då verkligen gjorde min dag:
"Förstår du hur frustrerande det är att veta vem du spelar och inte kunna göra något åt det?!"
Mohahahahaha! Aj love that one. Tack Kim! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0