Bilder från mobilen

Jag har samlat på mig en del bilder över tiden som jag egentligen tänkt lägga upp efterhand, men eftersom min aktviva mobil inte har bluetooth så har det liksom inte riktigt fungerat så. Istället slänger jag nu upp alla här och sätter dit lite små kommenterer tillsammans med motiven.

Deras dåliga kvalité beror alltså på att de är tagna från mobilen som då inte har världens bästa kamera inbyggd i sig.

Fick en present av folket i Linköping. Ja, det är en haklapp.

Haklapp
På arbetet. Brillorna klär mig knappast, men kolla så blond jag var!

Jag som blond

Utsikt från jobbet på golfbanan. Sol och lite dimma över banorna. Det var tider det, för nu är det oftast kallt och grått.



Ett Blåbär!



Åkerbär. Goda och söta och inte alltför många eller stora. Dessvärre. *lipar* Ligger i min hand med handske.



Ibland hittar man roliga golfbollar. Också golfare är visst människor, med humor!



Bilder från Storforsen, Nordens störsa fors. Denna fors kan, under vissa år i samband med Midsommar, låta 1000 m³ (alltså en KUBIKKILOMETER!) vatten passera dess öppning i SEKUNDEN. Nu, däremot, var det inte ens upp till kanten på de vallar som fanns, utan hade si sådär två meter till godo.



Ett litet bi-utlopp till fosen som bildar fina gölar i berget. Bra badplatser under varmare dagar, men är också nu fina utsikter.


Kommentarer
Postat av: Anonym

roos. Blond! jättesnyggt!

2008-10-26 @ 21:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0