Riksmötet

Jag ska iväg på SVEROKS (Sveriges roll- och konfliktspelsförbund) riksmöte nu till helgen och har äntligen fått reda på när flyget går. Fatta vad roligt! Åh, själva mötet blir säkert dör-trist, men man kan kanske lära sig något. Dessutom får jag bo på ett, till synes, fint hotell som har bad och har nära till Linköpings centrum. Yey!

Synd bara att jag är så gott som luspank, men å andra sidan är det bara bussarna till och från flygplatserna som jag behöver betala för.

I alla fall så blev jag, precis nu, helt pigg och galen bara för att jag med ens blev medveten om att jag faktiskt ska åka! Och något roligt kommer jag absolut kunan hitta på. Ska inte glömma att ta med mig baddräkten. Eller bikinin kanske? Är ju ändå en relaxavdelning så det kan ju passa bra med det senare. Kanske skulle man, bara för säkerhets skull, ta med sig presentkorten på systemet? *vissel*

Jag har dessutom hunnit fundera på två saker till. Dels vill jag tatuera mig, men det har ju nämnts förr. Men vad som är nytt är det faktum att jag funderar på att pierca underläppen. Varför?
Let me show u;

         

Jag tror faktiskt att det kan komma att bli riktigt snyggt. Och om inte så läker det!
Bara jag kan blunda när de gör det så. :D

Kommentarer
Postat av: emelie

Ja visst är Saba fin. Dels är hon en väldigt speciell elefant i sättet som ger henne utstrålning och att hon sedan är så ljus gör henne väldigt fin. Har du tid i sommar får du komma och hälsa på henne. Hade varit skoj!

2008-04-24 @ 20:17:09
URL: http://emelille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0