Bortahelg och nedläggning

Nu är saker och ting packade och klara; utom en sak, nämligen shampoo och balsam. I morgon åker jag nämligen till flyget här i Luleå för att spendera en helg i möte nere i Linköping, och förhoppningsvis också i något lite roligare. Just hur ett riksmöte går till vete katten, men som sagt: något kan man nog lära sig. Inte helt illa att bli invald till att vara ombud och allt betalas ju av Sverok (Sveriges roll- och konfliktspelsförbund), så om inget annat får jag spendera några nätter på ett hotell. Den här gången har jag packat ner både bikini och baddräkt därtill, för jepp, hotellet har pool.

Således blir internet lite VildKattsfritt, och det är inte ofta ska sägas. Ska bli spännande att se vad som händer på Antioch under tiden också. Antioch som är ännu ett rollspel som sker över internet med irc som bas.

I vilket fall ska det blir roligt. Kanske man till och med kommer ut till Linköping city på lite underhållning. Vem vet? -Lite- fritid har vi trots allt, även om det verkligen är LITE.

Dessutom har vi fått reda på att F21 här uppe i Luleå eventuellt ska läggas ner, så nu är frågan hur länge man stannar här. I "värsta" fall kan det bli flytt redan om ett år igen. Om jag inte hittar jobb eller något på vägen. Om inte så tar jag nämligen chansen att flytta med systern en gång till, för i sådana fall kommer hon tacka ja till att bli förflyttad till Såtenäs, strax utanför Lidköping. Gratis flytt tackar man inte nej till, för i sådana fall går det på försvarets pengar. Pengar de kunde sparat in istället för att slå ner ännu en flottilj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0