Häst?!

Åh shit! Det är helt sjukt, men jag har redan fått svar från tjejen som hade annonserat om en medryttare! Det är visst inte detsamma som att det är färdigt och klart, men bara det att jag redan igår hade fått svar får mig att känna mig upprymd! Det är en quaterhäst jag ska få möta och hon i sig är intresserad av Westernridning. Bara det! Det kanske innebär att jag då också får chans att faktiskt lära mig Western också!

Grejen är det att jag inte ha någon hjälm här och den i Malmö borde bytas ut sedan en evighet tillbaka så det är kanske tid att skaffa mig en ny? Jag har verkligen inte råd just nu, men å andra sidan är det dumt att köpa en ny innan det faktiskt är klart. Om vi kommer till provridning så kan jag säkert få låna någon hjälm eller så, annars kanske jag skulle be morsan skicka upp den gamla.. Ja, det ska jag nog göra.

Oooh, tänk om jag snart blir hästmänniska igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0