Vuxenpoäng.com - Hur vuxen är du egentligen?

Din vuxenpoäng är: 14.4

Din ålder borde vara 26.3 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse


Tror väl inte nu på att det skulle finnas en "Vuxenpoängsstyrelse" men vad tusan gör det. Nu är jag ju -faktiskt- 24 år gammal / ung så helt ute och reser verkar jag inte vara. Ändå är jag förvånad över att jag ändå fick ett resultat som sade att jag var äldre än vad jag är. Skumt. Jag har väl aldrig sett mig som alltför vuxen. Menar, var inte alls längesedan jag åkte ungdomsbiljett på en buss där ungdom var upp till 18 år. Bara det säger väl allt?

Testet snappade jag upp från Emelies egen, och starkt uppdaterade blogg. Jag är så sjukt imponerad av denna lilla tjej och hennes arbetsförmåga. Hade turen att gå i samma skola som henne under gymnasietiden. Inte för att vi umgicks särskilt mycket utöver att vi bodde i samma hus och gick i samma klass, men hon har minsann alltid varit lika trevlig. En dag ska jag få tummen ur röven och faktiskt hälsa på henne också.

Kommentarer
Postat av: emelie

Tack för dina gulliga ord. Klart du ska hälsa på mig! Du måste ju komma och klappa lite elefant!

2007-10-19 @ 15:41:50
URL: http://emelille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0