Sömnbrist

Är nere i Skåne nu och har installerat mig på syrrans rum, men ännu inte fått mycket till sömn. Kunde av någon anledning knappt sova på tåget, vilket jag annars är något av en expert på, så nu börjar det kännas. I övrigt gick tågresan bra. Snackade med en hel del folk under sträckan mellan Gävle och Stockholm och fortsatte med det under tiden vi väntade på tågbytet i just 08-land. Sedan var det x2000 för ehla slanten och tacksamt nog utan större åksjuka. Porthos tog det hela ypperligt; sov typ hela vägen och till och med bussen till päronen tog han fint. Kan bero på att Malmös splitternya tysta upplysta bussar inte alls påminne som de väsande urgamla bussarna som de kör med i Gävle.

Somnade en tio minuter framför Navy CSI men då ringer naturligtvis mobilen. Svenska kennelklubben som ville veta i vilket företag Porthos (min katt för övrigt) var försäkrad i. Så var det med den sömnen.

Alltså sitter jag är, med totalt sömn på 1 och en halv timme sedan igår klockan 13.20 och jag känner mig ändå mänsklig. Har blivit sjukt spelsugen med föräldrarnas datorskärm är den sämsta man kan tänka sig och hjärnan kan nog inte riktigt hantera allt kisande som spel skulle innebära för mig i detta nu.

Istället sitter jag, återigen, att dreggla efter Xatrher och inse att jag fått konkurrans om att bilda störst dreggelpöl. Nåja, annat var väl inte att vänta och i ärlighetens namn tror jag inte att alvkräket klagar, även om KDT nog snart himlar med ögonen åt saken. *Flinar*

Får väl snart försöka sova. I morgon har jag faktiskt en del jag hade tänkt hinna med att göra.

Kommentarer
Postat av: KDT

Haha, jag är ju en sådan tonåring att jag ständigt vill ha uppmärksamhet... så... jag blir bara glad :) Jag kanske himlar med ögonen om ni går till över... till ÄNNU större överdrift:P

2007-10-30 @ 23:25:45
URL: http://verdokai.deviantart.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0