Resefeber

Ja! Det är dags igen, men i min förvirring så var jag säker på att det var i morgon natt jag skulle fara och inte i natt! detta misstag kom jag på klockan 17 så det blev inte bättre än att jag började stirra när jag tidigare, i godan ro, satt och skulle sprätta upp kragen till en pälsrock.
Nu hade jag redan packat, men jag hade tänkt att åka iväg under morgondagen och leta upp rökt renskav och hjortronsylt till mina päron att ta med ner. Nu hinner jag förvisso åka iväg och leta på IcaMaxi fortfarande, men nu är jag så uppskruvad att jag oroar mig för att bensinen ska ta slut eller att jag skulle köra vilse så att jag därmed missat både taxi och tåg.

Sådan är jag. Har jag bara relativt god koll så är allting lugnt, men nu blir jag som ett stirrigt våp! Får nog bli att ta bilen och fara iväg ändå faktiskt, så jag får något annat att tänka på. *flinar illa* Och så är jag orolig för att pengarna ska ta slut. Också helt i nödan antagligen.

Katten är i alla fall hemma igen, koppel och sele till honom hittat, mobilen på laddning, allting packat. Generellt är jag alltså klar. MIIIPP!

:Senare:

Kollade mailen och nej, jag har inte fått jobb. Det arbete som jag hoppades på fick jag nu avslag ifrån. Ingen skidbacke för min del. *suck* Hade ju varit så perfekt annars!

I övrigt hittade jag lite hjortronsylt till min moder, men inget renskav. Sitter och spelar på syskonskapet och hoppas på att tiden ska gå fort, men det gör den inte! Segt! Jag vill åka nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0