Nattliga tankar i allmänhet

Så sitter man här, mitt i natten och lyssnar på musik.
Det är sådant man gör när man försöker få rätt på iTunes och slänga bort gamla låtar för att spara plats på minnet till burken. Ett minne som börjar kännas för tok för litet. Får jag bara jobbet på skidbacken kan ni ger er tusan på att jag ska beställa hem ett nytt minne och sedan leka fröken doktor på min dator. Jag längtar!

I övrigt rullar allt på. Jag länktar sjukt mycket efter att komma på resande fot igen och komma ner till Skåne. Nu verkar det dessutom som om Jenny möjligtvis ska ner också vilket gör det än roligare! Kanske bara jag som tycker att det ska bli kul att visa en kompis mitt tidigare hem? I dunno.

Börjar dessutom längta sjukt mycket efter att få komma ut och röra på mig lite. Även om det mest innefattar att komma ut att dansa på klubbar eller något så tror jag att jag börjar gå upp i vikt här. I morgon ska jag se till att köpa ting så att jag kan lyssna på musik från min telefon igen. Med lite uppiggande musik i öronen kanske jag faktiskt kommer igång med de där promenaderna jag tänkt börja med. Har ju typ tänkt på att tappa några kilo till nyår så det är väl bäst att sätta igång antar jag.
Och ta tag i mina småövningar igen. Vet inte var min vana att göra siups och armhävningar tog vägen... Skumt mysko. Jag har så sjukt dålig självdiciplin! Men så är det också tråkigt att göra saker ensam ibland. Speciellt "tråkiga" saker men får jag lite transportabel musik på mig igen ska det nog gå att ordna.

Vill köpa kläder och skor men vill ha råd att roa mig nere i skåne / småland också. Så mycket tid, så lite pengar. Aldrig blir man fan nöjd. *garv*

I övrigt sitter jag och tänker på min och Saras karaktärer.
Kan nog bero på att mit tliv är så mycket centrerat kring vad jag spelar numera. Anyway så sitter jag och småmyser åt att Saras Aion är så omtänksam mot min lilla flicka *harkel*, trots att allt blev så fel när han försöker visa sin goda (?!) sida. Fick låten "Everybody´s changing" av Keane på huvudet när jag spelade förbi den på spellistan och tänkte; Fan! Det är typ Aions tankar. Snacka om att jag förskönar allt igen (Vilket jag och Snigel kommit på sker relativt frekvent). I övrigt är jag nog lite kär i Aion. Och Xarther. Och Cestorian. Öh. Hur normalt är det att bli kär i fiktiva karaktärer? Jag behöver ett liv!

Eller i alla fall lite sex!
*Garv*


Xarther och Aion i Lönnkrogen och diskuterar affärer.
Klicka för större bild.
Made by Xhakhal

Kommentarer
Postat av: Trasseltassarna

*flin* Känner så igen det sista stycket. Lite sex skulle man allt behöva ibland för att lätta upp när man blir lite väl förälskad i de fiktiva karaktärerna. Men vad är det för fel med att bli kär i rollerna? Jag blir det då hela tiden. *flinar stort*

2007-10-19 @ 00:18:01
URL: http://www.trasseltass.com
Postat av: VildKatt

Generellt ser jag inget fel i det, i alla fall inte om man är lite småkär i dem, men -lite- löjligt känns det. Å andra sidan får man väl lägga över sina lagrade känslor på någonting antar jag. *flinar*

2007-10-19 @ 15:11:34
URL: http://vildkatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0