Medryttare.nu

Minsann om jag inte fick mail angående min annons på medryttare.nu men blev tvungen att tacka nej! Sådan otur har jag att när någon väl svarar och både visar sig ha Shirehäst och Shetlandsponny på plats, så ligger det för långt bort. Att åka nästan sju mil för att fixa med djuren blir helt enkelt för dyrt när jag inte har arbete. Speciellt om det ska ske någorlunda aktivt. Typiskt!

Men nå, det finns väl fler fiskar i sjön. Kanske. Nu ska jag dessutom snart ner till södern så då finns ändå inte tiden tillgänlig just för närvarande.

Har i övrigt tvättat idag vilket innebar att jag var tvungen att gå upp strax innan sju. Så är det när tvättider är en bristvara och jag behöver ha rena kläder till färden söderut. Fick även brev om att mitt paket från Ellos kommit så i morgon blir det att häma ut det och samtidigt se till att fixa med adaptern jag köpte igår. Den fungerar förvisso men ger bara ljud i båda öronsnäckorna när dem inte är fullt ikopplade. Det är alltså adaptorn mellan mobilen och headsetet jag talar om. Skitirriterande. Köpte dessutom ett par häftigare hörlurar till det, som visade sig vara skitfula. Jag är inte så petig egentligen, men jag saknar mina blå hörlurar! *gny* De satt fan perfekt... Nåja.

Har rastat Adana lite på morgonkvisten och ni få som undrar varför hennes dagbok inte uppdateras oftare nu när jag faktiskt sett till att ge henne en blogg; hon tappade bort den. Just. Någon -annan- har den. Tack för den.

Sökte för övrigt arbete idag igen. G4U eller något sådant som skyddsvakt. Inte en chans på miljonen att jag får det, men sökt har jag i alla fall.


En Shirehäst i full galopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0