Vad man gör om man har tid över

Bara för att det är natt och jag är en riktigt nattuggla, så har jag här tagit mig friheten att göra lite usla filmer genom att "klippa ut" lite ansikten från bilder och sätta in i roliga scenarion. Det är sådant man gör på nätterna om man har en dator. Enjoy!

image12
Arvidos, från sin bästa sida


Våldsfilm - Där jag själv har huvudrollen. Birollerna hålls av Arvidos, DeBracy, Dnalor, Wilper och Xhakhal i fallande ordning.

Can-Can - Musikvideo innehållandes följande personer: Elriique, Kannesten, Bearnie, Yassilus och Gastono

Hula-Hula - Arvidos och DeBracy svänger sina lurviga.

Scuare-dance - Jag och Xhakhal vs DeBracy och Yassilus.

Och jag vill ha kommentarer! *flin*

Kommentarer
Postat av: DeMelchior

Jag kollade i slow-mo när du lyfte kjolen fast jag inte fick. ^^

2007-11-18 @ 05:06:32
Postat av: My

hahahaha, de var lite roligt roosan, skojigt på låg nivå

2007-11-18 @ 20:38:53
Postat av: VildKatt

DeMelchior: Ditt lilla as! :-P

My: Ja, någon gång ska jag göra något liknande med gamla bekanta. xD

2007-11-25 @ 19:04:43
URL: http://vildkatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0