Halloweenfestens efterdyningar

Jag känner mig som en gammal tant. Sliten, stel och öm. Halloweenfesten var en hit om än skum. Fråga inte mig hur det gick till men någonstans under kvällens / nattens gång kom det fram en grabb som typ inte talat med mig på hela kvällen och började brottas med mig.
Nej, jag är inte svår på det så visst ställde jag upp! Speciellt när han började mumla en massa saker som "Du är stark... för att vara tjej." Slutkontentan blev; säg inte sådana saker till mig. Nu vann jag förvisso inte på själva styrkan, men jag fick gummikniven som han bar på sig och därmed vann jag. Tro mig - man ska inte låta lede FI få vapnen man bär. Därmed känner jag mig, trots träningsvärk idag, jävligt nöjd. Även om det var ett skumt scenario.

I övrigt gick tiden jättefort. Den var elva vid ett tillfälle, sedan gick vi hem vid 04.30

Vaknade morgon därefter av att My väckte mig med orden " Ditt tåg går nu". Tack för den! Tydligen hade jag vaknat till, stängt av mobilen och somnat om. Fick därmed panik eftersom jag skulle vara på släktmiddag klockan 14.00 Fick därmed ta ett annat tåg och kom haltande 30-40 minuter försent. Ja och haltade gjorde jag eftersom jag lyckades vricka foten i den tidigare nämnda brottningsmatchen. Idag är det dock mycket bättre så på fredag bör allt vara som det ska igen.

Dräkten jag gjorde, med tillhörande sminkning, blev förresten skitbra. Jag nöjd!

Ska träffa Stina på onsdag sedan blir det konsert med Malmö Symfoniorkester på fredag. Ser fram emot det!

I övrigt har jag inte spelat på flera dagar nu. Det börjar klia i fingrarna nu, men jag avskyr denna dator! Funderar halvt på att våldgästa David (aka Yyy eller Elriiqe) och låna hans dator men jag vet inte. Kanske är det skönt att slippa se mig på sys ibland? Och jag kan kanske också behöva slippa vara därifrån ett tag. Omväxling förnöjer och allt det där. Men jag vill förstås gärna spela ut vad som hände efter auktionen. Hmm... Nåja, får bli en senare fråga.

Kommentarer
Postat av: Snigel

Nu har jag hittat hit! Jag tycker mest att det är kul att du inte kom ihåg att du hade ringt mid på natten. :)

2007-11-07 @ 00:47:29
URL: http://www.snigel.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0